Afracim benim de 27 den beri dönmedi şuan 36 haftalığız doktorum dönebilir dönmezse sezeryan dedi ama dönmesi için hareketler falan yapayım deme dedi plasenta rahimden ayrılır kanama yaşarsan sende çocukta kurtulamazsınız dedi bir kadına bende duyunca korktum o yüzden bırakın nasıl gelmek isterlerse gelsinler hayırlısı olsun yeterki