Miranmoms ben fethiyede yaşıyorum doktorum antalyada normalde ama bir iki kontrol için gittim birde 3 hafta önce covid geçirdim yeni bir doktor geldi eda gülmez diye o ilgilendi benle ve çok memnun kaldım eğer fethiyede dogum yapmayı düşünseydim o doktorla yapardım