Günaydınn..
Korona atlattım çok kısa bir zaman önce biraz da ağır atlattım şükür bitti diyorum. Fakat nefes darlığı kaldı çoğu zaman yatarken boğazım düğümleniyor burnum kuruyor ağzımdan da nefes almakta zorlanıyorum, haftam da ilerliyor bu nefesi doğru almak bana doğumda çok yardım edecek bunun tedirginliği bir yana bir taraftan da diyorum ki hastalık bende ölüm korkusu yarattığı için panik atak hastası mı oldum diyorum, saatlerce yatakta can çekişiyorum nefes alamayıp göğsüm terledikçe sinirlerim çok bozuluyor elim ayağım güçsüz kalıyor çok yoruluyorum . Doktoruma söyledim kadın doğumcuma normal daralırsın dedi sadece uzmanlık alanı olmadığı için pek yorumda yapamadı bir kaç kişiye de danıştım zamanla geçer dedi ama benim tedirginliğim çok artıyor nasıl geçecek bilmiyorum nefessiz kalınca etrafa saldırasım bile geliyor . Sizde bu durumu yaşadınız mı ? En hafif nasıl atlattınız yada ?