Deletedmom_35 Esraali benimde hiç sancım yoktu nst ye girince dümdüz çizgiydi. Eve geldim bir sancı başladı akşama kadar dayanabildim hastaneye gidince 5 cm açıklık denildi. Sonunda dogurdum 🤲🤲
Tugbamete Durunbigeldim Gözünüz aydın Allah analı babalı büyütsün inşallah 🙏🏻 oh şimdi nasıl güzel kokuyordur o bayılıyorum bebek kokusuna Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🌸🌸