Momlf Durunbigeldim ayyy sağlıkla al kucağınaa Rabbim kolaylık versin 😍 kontrole gidicem ben de doğururm inşallahhh 🥴
hilal20gcm Durunbigeldim spinal mi oldun sezaryen i bebeğin nasıl 🥰 şuan senin yerinde olmak isterdim 😂
goldenarrow Durunbigeldim çok geçmiş olsun. Bebeğiniz nasıl , siz nasılsınız ? Ameliyat nasıl geçti , acı hissettiniz mi , sonda uyuşukken mi takıldı ?
Svdaaaaa Momlf benim de kontrolüm vardı nst ye falan girdim herşey yolunda suyun kanaman olursa gel dedi sadece . Şuan 39+0 ara ara sancım var sadece onun dışında oğlumun çıkmaya niyeti yok 🙄
lavininannesii Durunbigeldim ayy gözün aydınnn🙏🏻🥰🥰ilk çocuk mu ? 38 erken değil mi bende 38im erken gibi geliyo bana😂kaç kilo doğdu iyi misiniz ikinizde
Kbrayank Durunbigeldim Kiz biseyler yap acilsin nasil doğurcan bosa sezeryan olma normak doğum bin kat iyi sezeryandan