Kızlar çok korkuyorum sabah sezeryana alıncam çok mutluyum bebegime kabuscagım için ama birazda korkuyorum 36+6 günlüğüz lütfen dua edin solunum sıkıntısı var dedi doktorum o yüzden ani sezeryan karar verdik lütfen bizi dualarınızda eksik etmeyin bebegime birsey olmaz