İyi geceler uyuyamayan anneler aklıma takılan sorular var bir tanesi de bebek kilosu bebek kilosu 4 olursa sezeryan yapıyorlar mı birde kaçıncı hafta ya kadar bekliyorlar 40 hafta da bebek gelmezse suni sancı mı yaparlar sezeryan mı yada sezeryan olup şikayeti olan varmı bu devlet hastanesi de stajyer mı giriyt profesyonel doktor lar mı benim bakındım stajyer mı profesyonel mı ayırt edemedim 2 hafta da bir başka doktor bakıyor hangisi doğurtacak gece doğumum başlasa doktor oluyor mu yoksa nöbetçi ebeler mı bakıyor ?