Merhabalar, öncelikle çok zorlu bir hamilelik dönemi geçirdim. 20 hafta boyunca bulantı ve kusmalarım inanılmaz derecedeydi. Sonrasında düzeldi ama hiç bir zaman çok iştahlı bir gebe olmadım. Son ana kadar sadece 5 kilo aldım. Normal doğum çok istiyordum ama bebiş maalesef bir türlü kanala girmiyordu ve nst ler de genel olarak iyi değildi. Suyunun da sınırda olduğunu söyleyince doktorum mecburi sezeryana karar verdik. Doğumum olalı bu gece itibari ile 2 gün olacak bu arada 🥲 ameliyathanede her şey çok hızlı ilerliyor öncelikle, ilk başta spinal anestezi oldu gerçekten hiçbir şey hissedilmiyor sinek ısırığı gibi. Sonrasında gelen o sıcaklık o kadar güzel oluyor ki çünkü ameliyathane maalesef çok soğuk. Devamında sonda takılma işlemi oldu tabiki uyuştuğunuz için hiçbir şey hissetmiyorsunuz ve doğumum başladı. Benim bebeğim en fazla 3000 kilo gibi bir şey bekliyoruz demişti doktor. Birazcık uğraştırdı 3 kere çook sert şekilde kaburgamın altına doğru bastırdılar ve bebişim geldi. Geldi ama minnacıkkk boyu gayet iyiydi 48 cm ama kilosu 2100 🥲 tabi ben görünce o an içimden ne kadar bildiğim dua varsa okuyorum Allahım lütfen benden ayırma diye.. o kadar duygusal bir an ki gerçekten Rabbim isteyen herkese nasip etsinnn. O ten teması olduğu an o kadar ağladım ki. Kilosu evet zayıf bir bebek doğdu çok şaşırdık ama doktordan o sağlıklı kelimesini duydum ya dünyalar benim oldu.. Günler haftalar aylar sanki hiç geçmeyecek gibiydi ama bir an da öyle bir geçti ki bugün iki günlük olduk bile. Rabbim istyen herkese bu duyguyu tattırsın inşallahh 🙏🏽🥰❤️