Babymoomy Kızlar 32+2haftalık gebeyim nst başlarlar mı acaba? 4aydır kendi ikemetgahımda değildim yeni geldim doktoruma gitmem gerekmi daha 1hafta önce muayne oldum başka hastanede ama yapmadı
Parsss Babymoomy bu fikir alışverişi yapılabılecek bir konu değil bence ya 32 de gırdım ben mesela kontrol amaçlı istedı doktorum daha erken gıren de var çok daha ilerde girende en güzeli doktora danışmak
sedanursahin Babymoomy nst ye doktorunuz uygun görürse giriyorsunuz zaten ben 27 de girmiştim ilk tedbir amaçlı en son 32 de girdim 10 gunde bir tekrarlamam gerekiyormuş doktorum öyle söyledi demek ki sana uygun görmedi erken girmek çokta önemli değil yani
Nelmali Babymoomy 28de başladık tedbir amaçlı sonrasında her kontrolde yapıldı şehir değiştirdim ama eski doktorumun yaptırdığını söylediğimde yeni doktorum da yaptırttı artık her kontrolde once nst zaten