Canss35 Kızlar her 20 25 dk bir karnımda sertleşiyor kendini kasıyor ve ağrısı belime vuruyor böyle olan var mı neden olur birde sağ kasıkta agri var
Rojin1993 Canss35 canım bende bu söylediklerin olunca ertesi günü doğum yaptım 😃 38+4 te 😊 25 gün önce
Rojin1993 Canss35 TM benim de sancım yoktu sadece belime vuran bi ağrı oluyordu ve adet ağrısı oluyordu arada pek takmadım sıcak duş aldım çıktım duştan 5 6 tane hurma yedim tabi ağrılarım biraz daha şiddetlendi sabah 5 e kadar ara ara ufak ağrılarım oldu sonra uyudum sabah 8 de çok şiddetli sancıyla uyandım WC ye gittim baktım kanla karışık sümüksü bişey akmış hasteneye gittim açıklık 3 cm diyip yatışımı verdiler o gün doğurdum zaten
Rojin1993 Canss35 suyumu da doktor patlattı hastanede 🤦♀️ Ama sonuç sezaryen oldu tabi suyum yeşil gelince acil sezaryene alındım bebek kakasını yapmış çok hemde
A-A-K @Canss35 şuan aynı şekılde sancı çekıyorum uyuyamadım beklıyorum dayanılacak gıbı olmazsa gıdecem
A-A-K @Rojin1993 sence biraz daha beklım mi benım şimdı akıntım geldı ama çok az sanki ince saç teli gibi kan vardı
Hacer26 Sağlık ocagindaki hemşire kan gelirse sezeryan gününü bekleme hemen hastaneye git demisti bana da, nasipse 15 günüm kaldı doğuma. Sizde hayirlisiyla bi avazda kucaginiza alırsınız insallah yavrunuzu