Aybkee 34+5 haftalığım dediğin şeylerin aynısını şu am yaşıyorum , karın ağrım , bel ağrım ve kuyruk sokumum ağrıyor pazartesi günü kontrolüm var doktor 35 haftada çağırdı muhtemelen nst falan bağlanıcak 31 haftalıkken gittiğimde baş aşağıydı hala da aynı bu ağrılar sıklaşacak canım ama doğum için net bir gün söylenmesi yanlış ağrıları olupta 41 haftaya kadar doğurmayanda var eğer iş seni yoruyorsa, o zaman bence bırak dinlenmeye bak yürü bol bol 😊