Kızlar sancımın sebebi kum döküyormusum 2 gündür serum alıyorum antibiyotikler geçmiyor sancı ne yapacağımılaşırdım . Tek tesellim bebeyim onun dayanıyorum . Yüksek doz verebiyorlar bebekten dolayı çok kötü bir sancı allah kimseye vermesin. İçinizde benim gibi yaşayan varmı? Bitkisel bişeyler yapıpta geçen lütven tecrübelerinizi bekliyorum çünkü dayanamıyorum sancısına çook zoooor 🥲🥲🥲