Almi4134 evet 35 ten sonra o kadar ağrı ve sancı oluyorki zaten 36 dan sonra artık doğsa rahatlasam diye dk saydım şu an 37 deyiz yarın kontrolüm var doktor hadi hazırız dese 1 dk durmam o kadar ağrı ve sancı oluyor birde kaşıntı cabası bebek sağlıklı olsunda bunlar geçecek diye sabrediyorsun