elifinilki27 Hanımlar herkese merhaba ben daha 8+0dayım ve göbüşüm kocaman bu normal bi sizde de öyle mi oldu?
Aslhn12 elifinilki27 normal canım kese ya da bebek değil o. Şişkinlik gaz hazımsızlıktan falan kaynaklanıyor.
elifinilki27 Gizgizgiz bilmiyorum ki bellide yani normalde kilo alınca göbeğim ve basenlerim çıkardı şimdi hamile gibi göbeğim çıktı azıcık basenlerde var😅
elifinilki27 Aslhn12 aslında iyi hissediyorum yani gaz varmış falan gibi hissetmiyorum mide sorunum var acaba ondan mı ki?
elifinilki27 Teşekkür ederim herkese ilk hamileliğim o yüzden buralardan falan öğrenmeye çalışıyorum😅
Minikkelebekrg elifinilki27 o zamanlar bi gaz oluyo şiş şiş oluyosun ama sonra iniyo yavaş yavaş büyüyo