Kanamam oldu az once boyle bi avuc kadar hemen doktora gittik kalp atisini duyduk bi sıkıntı yok ama kontrol altinda kalman gerekiyor dusuk tehlikesi icin dedi bide progesteron ilac verdi benim gibi olan var mi aranizda 9+5 deyim suan nolur yardimci olun