ezojuk ben 10 gün önce yaptım süper konforlu bir doğum ilkinde o kadar acıyı boşuna çekmişin çok düşük dozda başladı ben sancıları hissedip dayanamaya başlyınca biraz daha verdi sancıları asla hissetmedim sonra ıkınma isteği geldi epidural yapan doktor geldi bi doz daha yükseltip sancıları hissetmemem için istemediğimi sancıları hissetmezsem belki ıkınamam dedim yani dayanılmayCak bi ağrı değildi kesinlikle o andaki sancıda sonra bide doğum başladıktan sonra dikişim olursa uyuşmayı beklemeyin diye bi doz daha yaptı zatne ben tamamen uyuşmadan bebiş geldi dikişim çok az oldu hiç birini hissetmedim sonrasındada ne bel ne baş ağrısı yapmadı kesinlikle öyle bi imkanınız varsa epidural yapın ve bana suni sancı verildi 3 gün önce doktor kontrolünde açıklığım 2.5 cmdi suniyle beraber direk epidurali taktılar 4 cm falan beklemedi doktorum