Erken doğum riskim vae 3 gün önce hastaneden çıktım. 1 cm açılmam vardı fakat sancıyı durdurdular. Ben şuanda bebeğimi çok aşağıda hissediyorum normal mi bilmiyorum baş gelişti kendisi 26. Haftadan beri, şuan afedersiniz dudaklarımın başlangıcında 2 parmak yukarda falan oynadığını hissediyorum bu haftada normal mi oralarda hissetmek komple orda değil yukardada hissediyorum ama ordada oynuyo bişeyler hisseden varmı o kadar aşağıda ilk gebeliğim ???