Hiç oyalanma hemen hastaneye git. Nst ve sancıların doktorlar ebeler gözetimi altında olsun. Vaktin varken git lütfen. Sağlıcakla kucağına alırsın inşallah bebeğini. Sancın geldikçe ağzından nefes ver üfleyerek. Sancı çekerken son vakitlerde Bağırma çok , ıkınmaya gücün kalsın son anlarda sancı 2 dkda bir girecek biraz daha şiddetli olucak . Bişeyler yemeye çalış aç olma. Rabbim kavuştursun