Kızlar 15+3 haftalık olduk son muayenede yine Plesanta aşağıda rahim ağzına yakın dedi ama kapatmıyor dedi. İnşallah da kapatmaz. Haftada bir pruluton iğne vuruldum 3 hafta üst üste bu hafta bıraktırdı doktor. Günde 3 kez progestan 100 mg kullanıyorum. Sizde durumlar ne yazar mısınız ???