Merhaba hanımlar ben normalde 16 veya 17 gibi adet oluyordum gecen ay 5 gün önce oldum ayin 12 sinde bugün erken gebelik testi yaptım negatifti yalnıs çıkma olasılığı varmi acaba 2. Sorum ise ben 12 mi yoksa 16 sınımi beklicem acaba kasık bel ağrılarım bugün başladı