Merhabalar, ben 36+1 haftalık hamileyim ve karnımın alt kısmında ve sağ tarafında 4-5 saattir kesilmeyen bir sancı var. Oksurdukce bile karnımın içi açıyor. Bugün benexol b12 kullanmaya başladık onunla alakalı olabilir mi sizce hastaneye gitmelimiyim?