Zeynepyvz hiç bişey olmamıştır canım hiç evham yapma ben 29 haftaligim en basından beri Hep ağrımda sancimda aşağıda bebek haraketleride aşağıda bizimki doğru düzgün yukarı hiç çıkmadı bu hafta sadece göbek deliginin orda arada bir haraket gördüm onun dışında Hep aşağıda bu zamana kadar da kafasını Hep kasigima sokmaya çalıştığı için kasik ağrısı çok çektim ultrosanda bakinca göğüs kafesinin hemen asagisinda gözüküyor ne zaman eve gelsek hep iç çamaşırı cizgisinin orda bi kıpırtı bi oynaşma tekmeleme hali o yüzden hiç kafaya takma derim bu agrilardan korktugumuz için dr 20 ile 24 hafta arasında düşük iğnesi verdi haftada 1 olmam için tedbir amaclı ağrıyı da azaltır dedi ama zerre azalmadi sadece içimiz rahat etti 1 ay kullandım bidaha da kullanmadım eğilip kalkarken hala rahmime ağrı giriyor mesela hemen bir tuvalet isteği benim bu şikayetler hiç bitmedi acikcasi