Asubell Doğmuyor benim kızım 41+0 oldum artık kimler böyle merak ediyorum. Benden geride olanlar bile doğurdu
Durunbigeldim Asubell bizimkinin de dönmeye niyeti yok bu gidişle bizde 41leri görücez😄sizde çeyizini yapmaya başlayın ahsjaha
Asubell Aselates21 ne güzel benim doktorum çarş kadar bekleyelim gelmezse başlatırız doğumu dedi yani 41+5 oluyor
Aselates21 Asubell 41 hafta dolduğu için almak zorundayız dedi doktorumm. Prosedür gereği öyle oluyormuş hiç sancım yok ondan dolayı suni sancı verecek
Asubell herhangibirkullanici amin inşallahh belimde de bir ağrı var umutlandırıyor beni ağrım olması 😅😅
Durunbigeldim Asubell 38iz 39olucaz ama hala dönmedi yarın gidicem bakalım doktor gün verir büyük ihtimal artık duramıyorumda kafasıyla kaburgalarımı kırdı😖
Asubell Annecik_2021 tabi perş gittim yani dün oluyor. Ctesi yine gideceğim iyiyse ptesi yine gidicem 2 günde bir bakıcak durumuma
Asubell Aselates21 aa öyle mi doktorum kitaplara bakarsak 43 e kadar yolu var bu işin dedi( o sıra ben şok )ama gelmiyorsa o kadarda beklememek gerek dedi sağolsun 😂
Darling_04 Asubell 37 haftamıza girdik bugün yıllardır hamile gibi hissediyorum kendimi 41 haftayı bulursam kafayı felan yerim herhalde rn geç 39 da gelsin diyorum 41 asla kabul edemezdim😂
Asubell Darling_04 şuan ben kafayı yiyorum. Beni gören doğurmadın mı diyor. Arayanlara iyiyim sancım yok demekten çekiniyorum artık😂😂