30 haftalık hamileyim kizlar . Kan değerim en son 9.3 idi doktor vegeferon verdi ama kabızlık ediyor diye içemiyorum . Napacagimi sasrdim aşırı taş yeme isteğim var . Hatta kurumuş beton nasıl canım çekiyor azda olsa kırıp parmak ile alıp azvik yiyorum . Napacagmi sasrdim.