GamzeVefa Arkadaşlar 1 saat önce hafif sancım vardı hastaneye gittim çatı kontrolü yapıldı eve geldim pembe bir kanama olmuş. Normal mi? Yaşayan var mı?
[silindi] GamzeVefa çatı bakıldıktan sonra kanama hemen hemen herkeste oluyor canım ama normal mi bilmiyorum içini ferah tut sancı ağrı vs olursa tekrar bi acile git istersen , çatına ne dediler ?
hanimhanimcik GamzeVefa evet az biraz lekelenme olabilir ama asla adet gibi değil çok kan gelirse veya yarın devam ederse doktora gidin
GamzeVefa hanimhanimcik canım doğumu durdurmak için bi ilaç takıldı serum olarak ve ciğer gelişimi için ne olur ne olmaz diye iğne oldum