Seyda123 Kizlar sari akinti kotumuenfeksiyon diye yaziyo nette dogrumuki bole olna varmi ben 35.haftamdayim doktor randvume daha var yardimci olun lutfen
Sahikaklc Seyda123 bende 33+4 haftalik hamileyim bendende sari bazende sut gibi akinti geliyo kokusuz bu haftalarda olabiliyomus
Birglbiray Seyda123 bende de var canım mantar veya enfeksiyon aynı haftadayız kontrole gittiğin de söyle doktoruna sıkıntılı bir şey çünkü fitil falan da kullandım geçmiyor azaldı ama hala devam ediyor suyu az içeyim hele tamam daha da fena.
[silindi] Seyda123 ya bende de var o aktığını hissediyorum sürekli çamaşır değişiyorum tahlil yaptırmıştım birşey demedi doktor bende söylemedim normaldir belki diye
Seyda123 Birglbiray ya enfeksiyonda sizlama yanma falan olmuyomu oyuzden degildir ins.diye dusunuyodum ama bilmiyorum 24 unde randvum gec kalamyimda nede olsa insanin icini korkutuyo