Irem_baldann 32+2 haftalik gebeyim yürürken otururken kalkarken kuyruk sokumu ağrısı yaşıyorum varmı böyle olan
Dilara0638 Irem_baldann ben 16.haftadan beri yaşıyorum o ağrıyı kalsiyum magnezyum desteği başladık o zamandan beri kullanıyorum belki seninde ihtiyacın vardır
Dilara0638 Irem_baldann bebek büyüdükçe baskı artıyor ya belkide o yüzdendir biz 31+1 olduk ama şu sıralar öyle eskisi gibi ağrımıyor yoğurt süt bol tüketiyor belkide etkisi var bilmiyorum