mumum canım umudunu kırmak istemem tabiki herkesin bünyesi farklı oluyor ama benim 6.haftada doktorum demişti boş gebelik diye ama ben 6, 7, 8, 9, 10.haftalarda hep gittim bir umut oluşur diye ama maalesef oluşmadi doktor bana kürtajla alalim vucudun cok yipranir ağir atkatursin dedi ama dinlemedim 10+2 de çok yoğun bi kanamayla keseyi attim ayni doğum ağrisi gibi oluyormuş çok kanamam oluyordu hala doktor da tedbir amaçli yine de beni kürtaj yapti ve ben hiçbir sorunum olmadiği halde tam 1 yil sonra yeniden hamile kalabildim