DenizBilge aslında bezlerinin yüzde 80 i iz yaoacak bizde 6 arkadaş surekli bez değiştirdik numara büyüttük ama o izler hep oldu. olması normalmiş zaten ancak kizarip orayo tahriş edecek kadar siktiysa numarayı büyümekte fayda var. sleppy iyi hoş ama lastik sorunu hep var malesef 🙈 paketlerdeki kilo miktarı doğru.ama her marka için geçerli değil tabi bazı markaların 1 njmarasi premature anlamına geliyor sleppy 1 numara yeniodga uyumlu yaklaşık 15-20 gun isinizi rahat görür eğer doğurduğunu cocuk 4 kilo ustu degilse 🤣 birimiz 4200 dogurdu o bir hafta zor kullandı gervekten lnjn bacağını sıktı 1 numara ben 3800 doğurdum neredeyse 20 gun kullandim çünkü doğdukları da 100-400 gram ödem atıyor bebisler 15.gun doğum kilosuna geri ulasiyotlar sonrasında zaten.isik hızıyla kilo aldıkları için 2 numatayida 1 ay kullanır sonra 3-5 ay kadar hep 3 kullanırsınız diye dusunuyorum🙈🥰