Minicik bebegime tetik parmak teshisi kondu. Cok üzülüyorum genel anestezi ile ameliyat diyorlar. Basindan gecen yasayan oldu mu bu durumu. Ozelde lokal yapan birini bulsak bile nasil olacak bu is dikisleri olsa durmaz ki yerinde cok zor akli kesene kadar beklesem gec mi kalmis oluruz acaba. Bilgilendirir msiiniz lutfen bu durumu yaşayanlar