Kızlar merhaba benim size sorum olacak ben 35 haftalık gebeyim görümcemin sünnet düğünü var ama o şehir dışında yani aramızda 1 saatlik bir yol var ve tam 15 gün sonra eşim benim gitmemi istemiyor işte doğurursun bişey olur falan diye ama ben gitmek istiyorum 15 gün sonra da 37 haftaya girmiş oluyorum ama tereddütteyim yani açıkçası sizce gitmelimiyim sizce gidersem de eşimle gidicem hani diyorum 1 2 saat durur döneriz siz ne düşünüyorsunuz birde şunu belirtiyim ben hamileliğimden bu yana tansiyon düşüklüğü yaşıyorum hep bunu da göz önünde bulundurarak cevap verin ❤️