Izmirlianne_35 Merhaba arkadaşlar yakın zamanda cigli arastirma hastanesinde dogum yapan veya yapacak olan var mi??
Izmirlianne_35 Bende oraya gidiyorum canm da su an 39 +2 yim su an herşey normal görünüyor dogum yapmış olan varsa memnun mu diye soracaktim bi korku aldi beni olumlu seyler duymak istiyorum 😔 senin kac haftalik hangi doktora gidiyorsun
Canss35 Izmirlianne_35 benim çevremde çok doğum yapan var orada ve herkes memnun ben 38+4 Haftadaym mehmet beye gidiyorum ben siz?