Sevgii_94 Merhaba arkadaslar. Bugun disarda døner kebab yedim, ve karnim sancilaniyo simdi. Ya dokandi yada yedigim iyi birsey degildi. Sizin basiniza geldimi?
Aylinak1n Sevgii_94 benim bi kez dondurmada başıma geldi o. Hem midemi çok ağrıttı hem de bağırsaklarım bozuldu bende kendimi kusturdum çünkü aşırı derecede kötü oldum. Ama yediğim bi yemek mideme dokunursa önce soda sonra da gaviscone şurup içiyorum ve oturuyorum uzanmıyorum düzekiyor genelde biraz daha iyi oluyorum
Edagg Sevgii_94 ben evde tavuklı pilav yemiştim zehirlendim ama hicbirsey yapilmiyor hastaneyede gittim malesef ilaç felan hicbirsey verilmedi yogurt yiyin bol. Gecmis olsun dikkst edin agır gelmişte olabilir
Edagg Sevgii_94 3 ayliktim suan 13+6 yım yapmadilar ilaç bile vermiyorlar. Kadın doğuma gittim bagirsak enfeksiyonuyla vucudun baş edicek parol içebilirsin dedi sadece ne ishal icin nede mide bulantisi icin vermiyorlar