Kızlar selam 33 haftaligiz dün kontroldeydim bebeğimin boynuna kordon dolanmış böyle olursa sezeryan olabilir dedi doktorum 35te karar vericez dedi o zamana kadar çözülmezse sezeryan dedi, kordonla normal doğum yapan çok varmış ama bebeğimi riske atmak istemiyorum eğer çözülmezse sezeryan olucam ama çözülme ihtimali var mıdır başına böyle bı şey gelen var mı çok hareketli bir bebeğim var bu arada devamlı hareket halinde inşallah çözer