Merhabalar arkadaşlar hayirli aksamlar ya belki saçma olacak ama birsey takildi aklima ben kendim kiloluyum 115 kiloyle hamile kaldim kendi göbeğimde vardi yani suan 29 haftalik hamileyim gobegim üst bolgesi buyudu ama alt taraf hic buyumedi boyle sallaniyor o düzelirdi yoksa boylemi kalir hep korkuyorum da.. duzelmez diye 2 ay var doguma