ratatosk Mervegnes ben 🙋🏻♀️ bebeklerim prematüre doğdukları için uzun süre kullanamadım 3 aylık oldular yeni yeni sığıyor içine biraz fazla dik olduğu için küçükken rahat edemediler başları düştü hep
ratatosk Mervegnes maalesef yok. Dünya para verip aldım ama benimkiler 100 liralık anakucağını daha çok kullandı🙈🙈