Merhaba kaderdaşlarımmm… Kızım ile 38+4 olduk uygulamaya göre son 10 gün❣️ Küçük hanım ne zaman doğacak heyecanlı bekleyişlerdeyiz. Peki ya siz? 🤗
( 2 buçuk yıl önce böyle bir post açmıştım. Şimdi ikinci kızımda aynı postu paylaşmak nasip oldu elhamdülillah🥰 )