Papatyayt benim testler 6 haftada yapılmıştı o zaman kontrole gittiğim için. Bende enfeksiyon vardı o yüzden doktor karından göremediği için vajinal bakmıştı bebeğime. Ondan fazla bile değer olabilir her şeye bakıyolar o kan testinde. Şeker vs var mı diye. Sonra her kontrolde biraz daha rahatlıyosunuz zaten. Sadece iki ya da üç kontrolde kalbini dinletti sonra sadece gösterdi bizim doktorumuz zarar vermeyelim diye. 12 haftada ikili tarama, 16 haftada üçlü tarama+cinsiyet kesinleşti. Şimdi 20 haftadayım salı günü detaylı ultrasona gireceğim şimdilik süreç bu şekilde