derya_diyebiri Kızlar bebişim dönmediği için ve plesanta yaşlanmasindan dolayı doktorum mecburi sezeryana alacak . Çok korkuyorum . Öneri/tavsiye ,her türlü bilgilendirmeye açığım ☺️
Ayazbebek35 derya_diyebiri canım sağlıkla mutlulukla kucagına alırsın inşallah 🥰 2 defa sezeryan olmuş bir anne olarak tek önerim sitres yapma doğumdan sonra bol bol yürü ve bol su iç ne kadar su o kadar süt bugun 28 günlük olduk hala günde en as 5 lt su tüketiyorım ilk gün sütüm gelmedi birde
turkankrbyk derya_diyebiri hic korkma hele ki belden uyuşmali yapacaksan cok rahat sadece hastanede kaldığım gece biraz agrim oldu iğneyle geçirdiler zaten sonrasında hiç agrim yoktu 😁
madame korkmayın saglikla kavuşmak nasip olsun yeterki her iki dogum da sizi kavuşturacak sonuc olarak sezeryan sonrasi bol bol yürümeye calisin sut gelse de gelmese de ısrarla emzirmeye çalışınız zamanla çektikçe gelecektir sıkı sıkı sarılıp miss kokusunu koklayın 🌹
derya_diyebiri Çok çok teşekkür ederim kizlar . İns bebeğime tüm isteyen dileyenlerle beraber bende sağlıcakla kavuşuruz 🤲🥰