Aybukealtintas Bayan_melek nasıl rahat ediyorsan öyle yatmalısın bence, hiç bir zaman yattıgım gibi kalmıyorsun çünkü, uyurken yan yatıyorum sabah bi uyanıyorum yüzüstü yatıyorum.
Setenayali Bayan_melek daha 8 haftalıksın yüzüstü dışında istediğin gibi yat tadını çıkar çünkü son haftalarda yatakta dönerken bile çok zorlanıyosun ☹️
Bayan_melek Bensuu yaa hafif soluma yatmisim ama baya yüz üstü gibiydi uyandim hafif ağrılarım oldu ama korktum
EdanurBa Cok zorlanıyorum bende 14. Haftadayım artık yüz üstü yatmamam gerektiğini biliyorum ama uyandığımda kendimi o sekilde buluyorum nasıl alışacam bende bilmiyorum
surkut Kızlar 30 haftalık hamileyim hala yüzüstü yatıyorum doktorum da yatabildiğin kadar yat dedi o kendi suyunda dünyasında şimdiden eş falan göndermek kendinize bu korkuları yüklemeyin evliliğinize zarar vermeyin
EdaKnayenkartal Sağ sol takılıyorum işte özellıklede hep sola yatayım demiyorum nası rahatsam öyle 🤷🏼♀️🤰🏼😋