Kelebekkannesi Arkadaşlar aranızda Mersin de yaşayıp Forum Yaşam da yakın zamanda doğum yapan var mı ? Varsa ücreti ve doktorunuz kimdi acaba ?
Alya2733 Kelebekkannesi himmet bey 2150 dedi sezeryan doguma ama daha dogurmadım ücreti konustum sadece
Kelebekkannesi Alya2733 hmm sigortalısınz galiba demi çünkü ben sigortalı deılım ıkı gün önce doktorum Semra vezıre sordum sezeryan da epıdural normal doğum da 4 bin cıvarı tutar dedı acaba sıgortasız olduğum ıcın mi o fıyt