Merhaba 5,5 aylık olduk. Karnımın sağ tarafı bildiğin acıyor hareket ederken böyle gaz sıkışması desem biraz daha altta olur.
Ciddi bir şey midir yani hareketlerimi çok etkiledi hareket ettikçe acıyor. Ovuyorum ama baskı uygulayınca da acıyor. Genişlemeye mi çalışıyorum bilemedim 🤷🏻♀️ Doktora görünmeli miyim panik olmamaya çalışıyorum 😁