Zayna Ben de aynı dertten muzdariptim. Doktorum nexium mide koruyucu yazdı günde bir tane içiyorum. İnanılmaz rahatladım. Ne yesem bıçak saplanıyordu mideme, geceleri uyuyamıyordum ve rahatladım çok şükür 🙏 Rennie şurubu da deneyebilirsiniz ama geçiçi olarak rahatlatıyor.