ipekbdk öncelikle dogumunuz kışa geliyorsa evet almayın sadece puset işinizi görür sonra baston a geçersiniz. İş birazda sizde bitiyor ben 5-6 ay hiç dışarıya gezmeye cıkmam hastane yada baska yerlere aracımla gider gelirim derseniz almayın. Ama aracım yok yaz da olsa kış ta olsa illa bebegımle cıkar yürüyüş yapar gezerim diyorsanız alın. Hatta temiz ikinci el alın derim. Biliyorum heves ediyor herşeyin iyisini almak istiyoruz ama sonra üzülüyoruz