Merhabalar benim 2ci doğumum 40+3 doğuramiyorummmmmmm 🙆🙄 tecrübe sahibi anneler sizler kaç haftalık doğum yaptınız ve neler yaptınız ben biraz hurma yedim sadece yürüyüş suwat yada başka bir şey yapamadım kaynanam görümcem geldiler doğum için sagolsunlar ama bana daha çok külfet oldular zaten 2 yaşında kızım beni yeterince yoruyor çok stres gerginlik yaşıyorum artık doğurmak istiyorum 🙏🤱