arkadaşlar 🙁 ben 19. haftama girmek üzereyim ve hala karın üstü yada sırt üstü yatıyorum istemeden napabilirim bilemedim bebeğin hareketlerinidr hissediyorum aslında aynı zamanda ama yinede öyle kalıyorum yani dönemiyorum o an resmen siz nasıl yaptınız nasıl alıştınız 😟