Bende 3.ayima giriyorum . Durduk yere ilk haftalarda nar eksisini kasikliyordum. Sonra tursu yemege basladim. Doktor henuz erken ama erkege benziyor cinsiyeti dedi. Normalde eksiye ragmen kiz olmaliydi😂 ama tabi benim icin erken cinsiyet tahmini yapmak icin. Bence yemeyle icmeyle alakasi yok cinsiyetin 😂