SerraveAnnesii Kızlar merhaba ikili tarama test sonuçları güzel çıkıpta dörtlü testi yaptıran var mı yoksa gerek yok mu doktoruma sormayı unuttum ama bazı doktorlar istiyormuş 🤷🏻♀️
Ravza_Nur SerraveAnnesii 2li ve 3 lü tarama testi yaptırdım ikisi de temiz çıkmasına rağmen doktorum 4 lü testi de istedi ama ben yaptırmadım. Özel hastane olduğu için biraz danışıklı dövüş oluyo. Araştırmalarım sonucu 2 li testin temiz çıktıysa 4 lü teste gerek kalmıyo. 20. Haftamda detaylı ultrasona giricem bence yeterli. Doktorlar biz anneleri hiç düşünmeden o strese sokuyolar
Zehrayenianne SerraveAnnesii bizimki temiz çıktı çok şükür doktor bir daha test istemedi ikili temiz çıkınca doktorlar istemiyor
melekylmzr SerraveAnnesii bana da sadece ikili yapıldı temiz çıkınca ikilide sıkntı olursa bazen gerekli görebiliyorlar
SerraveAnnesii BusraUras doktorum sıkıntı yok gayet normal sonuçların dedi başka pek birsey demedi bende sormadım 😂🤦🏻♀️ Birdahaki sefere sorucam ama yaptırmayı düşünmüyorum ya
Gizemin-minnakI @SerraveAnnesii özelse 4 lü yü para içim yapmak istiyorlar . Benimm2 lim temiz çıktı çok şükür . 16. Haftada 4 lü istedi . Bende kabul etmedim. Siz ultrasondan ayrıntılı bakın dedim sadece . İşte yeterki olmaz dedi bana bende doğruluğu olmayan bir şeyi istemiyorum. Kendimi strese sokamam dedim. Ayrıntılı yeterli bence .
SerraveAnnesii Gizemin-minnakI Devlete gidiyorum ama ikili testimi özelde yaptırdım özele gittiğim doktor birşey demedi bakalım devlette kendi doktorum ne dicek 🤷🏻♀️ Ama büyük ihtimalle bende yaptırmam
SerraveAnnesii Ravza_Nur Evet çok haklısınız bende yaptırmayı düşünmüyorum 20. Haftamı bekleyip detaylıya girerim yeterli olur diye düşünüyorum ☺️ Tezekkür ederim
lunam Ben ikiliyi devlette, eğitim araştırmada yaptırdım, perinalotologa. Daha sonuç bile gelmeden 3lü ve 4lü testi ben önermiyorum da yapmıyorum da dedi doktor.
SerraveAnnesii lunam Anladım teşekkür ederim ☺️ özeller para için öneriyor demekki görümcem ikiliyi olmustu doktoru 3lü 4lü hepsini istemişti gerek olmadığı halde
Nureylaa SerraveAnnesii ikili temizse gerek görmüyorlar en azından benim doktorum istemedi kafa karıştırmaya gerek yok dedi
SerraveAnnesii Nureylaa ikili testi yaptırdığım özel hastanedeki doktor gerek duymadı 4lüye☺️ Kendi doktorum da gerek duymaz buyum ihtimalle zaten düşünmüyorum yaptırmayı