ebrr1048 Uzel evet normal doğum yaptığım bugün tam 1 hafta oldu ayaklarım ne kadar küçük ve inceymiş bakıp bakıp mutlu oluyorum😂😂 5-6 günü buluyor inmesi
Serifeberay Benim ağustos ayından beri aşırı şiş baZen üatüne basamıyorum ve daha doğumuma 22 gün var çok zorlanıyorum umarım doğumdan sonra hemen düzelir 🙏🙏