Havvaa77 Momyyy16 https://imgyukle.com/i/l0Awy https://imgyukle.com/i/l071p https://imgyukle.com/i/l7PuM Biraz araştırdım böyle yükleniyor resimler görebiliyor musunuz?
alya-34 Mom62266 12. haftada bizim usg görüntüsü okadar netti, bebekte gösterdi kendini ama doktor çıkıntı var ama erkek olabilir kızda olabilir bu çıkıntı bilmiyorum dedi. yani doktordamı sıkıntı var yoksa sıkıntı nerde ben bilmiyorum neden öğrenemedik😀
Aynan Mucizem_ben aa ne kadar net şekli ben de 11+5teyim ama hissetmedigim için heralde daha doktora da gitmedim görmeyince insan minnacık bişey sanıyor en son fasülye gibiydi gördüğümde
Seda9507 Annesininbalii bizde 12. Haftmda öğrendik yanılma payı var dedi doktorum ama şuan 21+1 iz cinsiyetimiz değişmedi 😁
_ipekkkkk Annesininbalii 12 haftada öğrendik erkek dedi 14 da kesin erkek dedi ultrason kağıdında erkek olduğu da belli 😁 Şuan 19+1 cinsiyet değişmedi
Mehmetinannesii Momyyy16 https://resimyukle.io/r/3EwqxIT3WD https://resimyukle.io/r/MNapgVSwZB Banada tahmin yuruturmusunuz🥰